ohh..

Nu är jag så jäkla trött...
Nu har vi haft 3 dagars utbildning i taktil massage, det har varit kul som fasen vissa stunder verkligen hysteriskt kul!
Och avslappnande o skönt o givande!

Så nu blir det ut o öve på folk inför exeminationen =)

Fortfarande smått förkyld, de vill inte riiiktigt släppa, dock inte så illa som det har varit.

Lite synd att det är så många av hans vänner dock som inte kan följa med p.g.a olika anledningar,
men vi blir några iaf =)

Ja, så på sön åker jag och ett par kollegor på utbildning i linköping som sagt, så kommer inte bli nå uppdaterande här förrens tidigast nästa helg.

Så är det med de!




Kommande flyer till hemsidan som är på gång! =)

Kommentarer
Postat av: susanne machac karlsson

Snygg bild....

2010-11-13 @ 10:50:59
URL: http://susanne-tulle.blogspot.com
Postat av: Mama

Alltsååå....du ska ut och och öva på folk, fast att du är lite förkyld, men det är synd att många av hans vänner inte kan följa med!?!?!? Ursäkta att jag inte fattar, men ska du på turne med gruppmassage innan du åker till Linköping?!

Mig inte förstå.

Jag tror att det har blivit nåt fel nånstans?!



Snytt bild i alla fall!

2010-11-16 @ 22:47:57
Postat av: Veronica "Ånka"

SV: tack!

Mama: haha snurrade visst till de lite där!

2010-11-20 @ 18:36:30
URL: http://brightasever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0