De ena o de andra

Nu är jag lite kass på att uppdatera här igen känner jag!
Är mycket som händer nu, drömmer en jävla massa skumma saker har jag också gjort den senaste veckan (kanske för att, som sagt, det händer mycket nu!)
Bl.a dröm igen (drömt de flera ggr tidigare) att mina tänder lossnar, skumt som fan, sjuk känsla i de också! Men, Syster Lena på jobb säger att drömmer man sådant om tänder så tyder det på att man är amitiös! så jag tror på henne, det är jag nog nu med med allt så =)

Ja..som sagt, gått utbildning i taktil massage, som vi nu ska träna på till eximinationen i februari, direkt därefter upp till Linköping, vidareutbildning i PPI (som vi som var där nu vill dra igång på jobb, våra kollegor har kämpat o försökt, men vi ska kämpa vidare!=) )
Ja, där emellan hade vi ju firandet av mannens 25 årsdag med, riktigt kul!
Monstermagnet var bra live!

Jaaa....o så är det ju som så nu med att jag ska troligtvis ha modevisning i början av nästa år, så fixar runt med folk till modeller och ska ha mått o sy upp kläder till det.
Tommy jobbar på min hemsida nu, så är lite med det med, sy o grejja så man har en del o kan lägga ut direkt då.

ahh....ja....

Fick mina flyers idag med för hemsidan! =)

o på söndag är det första advent insåg jag idag, så det ska väl hinnas med o pyntas också...
Julklapapr kan ju va tid att börja handla, har iaf 2 klara.
Jag som annars brukar vara ute i så jäkla god tid med just julklappar för o slippa stress o skit...men,men!

så nu ikväll har vi möblerat om här hemma, flyttat in säng o sådant i det lilla rummet som tidigare var gästrum, och har nu det lite större rummet till gäst/syrum ttyp. det blev mkt bättre!

hmm...jaa...
det var nog fasen allt för tillfället! har säkert glömt nå, är lite förvirrad då o då! haha
men det här känns som att det räcker o blir över ändå.

Take care now, bye bye then!







Kommentarer
Postat av: susanne machac karlsson

Är det en tredje utbildning i februari du ska på innom PPI???? Då vill jag också med!!!!!!!!!!!!!!

Det måste du säga till Per, jag ska med!!!!!!

Får komma hem en dag till er och kolla möbleringen och kanske bli bjuden på en god kaka. Kram

2010-11-23 @ 21:58:46
URL: http://susanne-tulle.blogspot.com
Postat av: Mama

Det där med att byta sovrum var ju en smart idé! Slippa trängseln med symaskin o allt i sovrummet!



Jag ser att du är verkligen inte sysslolös. Skulle du bli det får du gärna komma upp hit o skotta snö! Vi har alldeles för mycket av den varan just nu.

Kram

2010-11-23 @ 22:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0