Wild thing!

vilken härligt underbar helg jag haft!
I fre. avr vi hemma hos Jenny o Martin o kikade på deras nya lägenhet o snackade i flera timmar om spökerier o annat spännande! läs mer om spökerierna på hennes blogg: http://denvildavilda.blogg.se/

Sen i lör så var vi ute o promenixa med dem också o fikade lite här hemma sen =)
Får vi göra oftare =)

sen på kvällen vart de ut o parta med min kära namne Veronica! haha gud va kuld e var! o så jäkla länge sen vi träffades med!Får vi göra oftare med!
fans många roligheter denna afton minsann!
Vi vart först på A) o käka lite, tog en drink (för där kan de iaf blanda drinkar)
Sen blev de sämre med servicen så vi gick till Lyktorna, där vi träffa hennes käre sambo med, o festade vidare till massa bra musik o trevligt folk!

jao, söndagen vart en trött dag till att börja med, o slutade med massa mys med bara älsklingen i soffan med film o tända ljus =)
Svärmor var här en sväng med o visade de fina placeringskorten o så till bröllopet med, som hon så snällt o superfint gjort!

Har nu i 2 dagar på e.m vart på mindfullness utbildning på jobb med. Blir en fortsättning på den sen med om nån vecka igen.

Så, som utlovat med, här kommer bilden, det färdiga resultaten av rygg tattueringen!;D




Ha de göttans alla! Rock on!


Kommentarer
Postat av: Denise

Den blev riktigt snygg! =)

Har du bokar fler tider nu? Jag ska boka nästa släpp, tänkte att det är bäst att vänta tills jag varit iväg på resan.. =)

2010-03-04 @ 16:01:33
URL: http://denssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0