Kreativ helg!

Har spenderat helgen med att åka in till biltema med Honey o svärmor o köpa akrylfärger, staffli och tavlor att måla på.
Jag har itne målat sådant på flera år så de va kul o göra igen, sen får man väl tycka vad man vill om resultatet förstås, smaken är som baken!,D





Yes, bara att tycka till! =)

Så har jag var mer kreativ o sytt en till topp med (lite måleri med textilfärger påd en med ;) )







Yes, den får man väl också tycka vad man vill om =9 sj är jag iaf supernöjd!=D

Ja så var vi i Malmö igår med och såg Alice i underlandet, 3D, den avr riktigt bra den med! kan jag varmt rekomendera till att se!

Idag ahr det avrt städning mest, ska tvätta sen med...

Men roligt är att de är sådana vårkänslor nu med solen som skiner!!Sjukt härligt!!

För tillfället är det denna låt som fastnat i min skalle, riiiktigt bra!:
http://www.youtube.com/watch?v=Uuegke22rdA&feature=fvst

Cinderella- Heartbreak Station

Hoppas alla haft en bra helg!

Rock on!

Kommentarer
Postat av: susanne machac karlsson

Du är så jäkla duktig, super fint!

Kram svärmor

2010-03-07 @ 12:44:53
URL: http://susanne-tulle.blogspot.com
Postat av: Veronica "Ånka"

SV susanne: tack! de e du också! ser fram emot o få se dina tavlor!=)

2010-03-07 @ 14:09:57
URL: http://brightasever.blogg.se/
Postat av: Veronica E

Grymt snygga. När du inte har plats där hemma för fler tavlor så vill jag beställa :)..

Temat kan du nog gissa, har de senaste veckorna funderat på och köpa nya tavlor, roligare med one of a kind dock :)

Måla vidare :)

2010-03-07 @ 14:22:53
Postat av: Mama

Kul att se att du har återupptagit det som du är så bra på...skitsnyggt! Kan undra när våren och medföljande känslor behagar dyka upp hos oss...suck...börjar redan få abstinens!

2010-03-07 @ 19:39:02
Postat av: Veronica"Ånka"

Sv: Veronica.E: Tack!haha självkalrt!;D

Mama: tack, ja de kul! jaadu....ser mörkt ut här nere med de senaste dagarna, men snart kommer de! de känner jag på mej!=)

2010-03-11 @ 18:59:05
URL: http://brightasever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0