I´m a believer!

Yes, att snart är det vår!;D

Har vart en bra helg allt.
I fre avr vi ju ute o bowla med jobb, haha jag kom sist (men fick faktiskt ett apr strike!) men jag avr lika glad o nöjd för de! =)
Sen avr vi o käkade god mat, o sen vidare till nästa ställe ( för de andra ville ha efterrätt som de inte hade där vi avr o några andra av oss ville ha drinkar, vilket de heller inte hade där vi först var)
sen avslutade några av oss på lyktorna =)

Igår vart vi på kalas hos lilla Vilda som fyllde 1 år! söta lilla tösen! =) de var hur trevligt som helst =)

sen på kvällen ahde jag o älsklingen mest mys.

Idag har jag avrt kreativ igen o gjort mej en kjol







Jao.. Fick sen veta att min bror blivit misshandlad av sin tjej, o ja...vet inte vad jag ska säga mer än vad fan är de som händer??
Men det finns så mkt märkligt som händer som man inte förstår, sjukdommar, hur folk bär sej åt här i världen på alla möjliga sätt o vis...

jaja, för lite gladare toner kan ni ju göra som jag just nu och ta o lyssna på Hardcore Superstars Soul of sweetness!;D

Kommentarer
Postat av: susanne machac karlsson

Ja världen ser allt konstig ut, men det gör inte dina undeverk som du skapar, både i symaskinen och på dukaran.

Du är riktigt duktig!

2010-03-14 @ 14:28:08
URL: http://susanne-tulle.blogspot.com
Postat av: nicki

mycket bra låt val haha

2010-03-14 @ 16:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0