Hey hey!

Är mest trött o trött o trött denna vecka tycker jag!
Lite små krasslig med hosta som håller i sej, men men.
Har fortsatt med mindfullness utbildning på jobb idag med, haha jag tror de flesta av oss nickade till här o där under övningen! dock inge ovalnigt sa föreläsaren haha

Jag har ju i början av veckan målat ihop en till tavla, ltie crazy shit bara, igen får man tycka vad man vill om de! ;D




Men eftersom jag bara köpte de två tavlorna att måla på sist vi var inne så kan jag inte måla mer nu förens ja köpt nya =)

haha vet dock ändå inte var jag ska göra av allt de jag målar =)

Ja, o bröllops inbjudningarna har nog kommit ut till alla nu med tror jag =)

Imorgon blir det bowling och käk o några öl förståss med, med jobbar kompisarna på kvällen =)
Ska bli riktigt kul allt!

Hoppas alla har en rockin´ vecka o får en underbar helg!

Keep on rollin´!

Kommentarer
Postat av: susanne machac karlsson

Du är så duktig och kreativ, både med att måla och sy, och goda kakor bakar du!

Kenny har fått en riktig husmor.



Ska bli kul i morgon längtar!

2010-03-11 @ 19:04:12
URL: http://susanne-tulle.blogspot.com
Postat av: åsa

När är d ni ska gifta er?=)

2010-03-13 @ 00:19:43
Postat av: Veronica "Ånka"

SV: haha ja tänk vad man kan! ja de blev riktigt kul igår allt! =)



24 Juli =)

2010-03-13 @ 11:14:27
URL: http://brightasever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0