Allrighty then!

Yes, var ska jag börja? hmm..har inte skrivit sen bowlingen med jobb nä...
Ok, så vad har hänt?
vi har varit i Nässjö o hälsat på familjen där, systersonen Rikard fyllde 7 så blev ju lite firande där, Rocky fick också följa med o träffa gammla husse, som sa att "det märks att han har det bra hos er, för han är så lugn nu" de va ju skönt =)

jaaa va fan har vi mer gjort? haha är helt trött o slut i huvudet efter jobb idag, varit hektiskt heela dagen minst sagt!

Ja, min brudklänning kom igår!!! ahhhw ja, så vi åkte o hämta ut den o sen ut till svärmor(som tur var) för hon fick hjälpa mej att snöra ihop den i ryggen ju. men den sitter sååå perfekt och är så ASS-Nice!=D
Men, jag får inte gå ner i vikt om magen iaf, för då passar den inte för den är som ett V i snörningen i ryggen, så som det är nu går den helt ihop där...går jag då ner mer så kommer den va för stor..ja.

Och så har vi varit hos tattuerarn i Malmö igen med, o diskuterat våra kommande tattoos som blir av på ons, de kommer också bli ASS-NICE!=D det är jag helt övertygad om för Johan där är grym tattuerare!

yes yes, finns nog mkt mer o berätta egentligen vad som hänt o gjorts de senaste, men är bara för trött för o tänka nu.

I helgen blir det en tur till Jenny o Martin, käka lite, dricka lite, tjöta mkt o kanske spela nå =)
O på sön blir de Malmö med lite shopping =) se om jag kan hitta några bra passande skor till klänningen =)

Rock on people!Nu äre helg!=D


Kommentarer
Postat av: Mama

Jag läste på Susannes blogg att du hade provat klänningen! Ååå vad avundsjuk jag blev! Skönt att den sitter perfekt!

Kram

2010-03-27 @ 16:11:19
Postat av: Veronica"Ånka"

SV: ja, man får ju ta till den mamman som är närmast ju =)

2010-03-30 @ 18:18:42
URL: http://brightasever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0