Fotografering, igen!

Kenny o jag var på the studio i Malmö i lör. o blev fotograferade igen, blev en del bra bilder allt! lägger dock inte upp alla här, blir lite för många!











Ja, det är iaf några av bilderna, resten finns på facebook.

Väl hemma igen provade jag på o göra drink a´la Lena, dvs vodka, grappo och szhwepes reb berry fusion (skulle vart strawberry egentligen men de fanns inte..) o de blev så sjukt gott!!
Oh yeah!
Sen på kvällen tog vi en tur till a9 och träffade Jan o Mikaela, de var trevligt minsann!!
O Kenny bara försöker klura ut vad de ska göra med han på hans svensexa...Hans bror Tommy var ju bright nog att avslöja datumet iaf, så det blir ju av den 10:e, samma helg som jag är i söderhamn.

ja, o nu är det söndag igen, blir väl stranden idag skulle jag tro.

Sen är det bara 3 arbetsdagar kvar, så drar jag till Nässjö, o vidare till Rockweekend med my ladies!!=D=D
Fattar inte hur fort tiden går nu verkligen...
3 veckor kvar till bröllopet bara!
Ja, visst...

Nä, nu får de va bra för denna gång!

Stay awesome!!


Kommentarer
Postat av: susanne machac karlsson

Fan vilka grymma bilder,

2010-07-04 @ 14:19:19
URL: http://susanne-tulle.blogspot.com
Postat av: Veronica "Ånka"

SV: tack! jag är så nöjd jag med =)

2010-07-04 @ 23:08:57
Postat av: susanne machac karlsson

Du ska prova modell jobbet

2010-07-13 @ 22:49:42
URL: http://susanne-tulle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0