Tattoo igen!!=D

Yes! vart inne på Old Bones i går o fick ny tid till att göra färdigt min tattoo på ryggen, 10/2 blire!
O så passade jag på att boka en till tid för en ny med, haha kunde bara inte låta bli!! =D så de blir 31/3, då blire nå på vänster överarm. vet dock itne helt 100 än exakt avd .

Annars vart en bra helg, vart ute en sväng igår o svirade o hade trevligt o kul!

Imorgon är det ny vecka med jobb igen, sen nästa sön åker jag o två kolegor till Linköping på utbildning o är där till fredagen.
Kommer ju sakna mina två älsklingar här hemma massor då ju!

jaja, hoppas alla haft en nice helg!

Kommentarer
Postat av: Mama

Kul att du ska iväg på utbildningen!

2010-01-24 @ 14:20:57
Postat av: Denise

Var också på Old Bones, men jag bokade ingen ny tid, jag väntar tills nästa släpp. Kan inte riktigt bestämma mig vad eller var jag vill ha den nya, har så mycket planer =)

2010-01-25 @ 12:49:46
URL: http://denssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0