Linköping

uscha vad jag blivit dålig på o skriva här =S men men, det är som det är =)

Veckan har gått snabbt minsann!
Helgen är härlig (bortsett från all jäklöa snö!)

Märkligt, fint väder i tis, totalt snö-yra-koas i ons, fint med sol i tors, o så igen, snö med massa blåst igår!
jaaa...
så idag var vi i malmö en tur o shoppade lite, fyndade en del på Newyorker, gillar verkligen den affären!
Sen vart vi och hälsade på svärmor på UMAS, hon opererades igår. men hon var ok o rätt pigg. skrattade ordentligt där en stund innan vi åkte igen =)

Imrgon blir det en lång bilfärd då jag ska åka med min kollega i bil till Linköping, vi ska på utbildning där o kommer hem igen på fre.
PPI utbildning för den som är intresserad av att veta! =)
(PsykoPedagogisk Intervention)

yes yes, det blir jag o två till från jobb som ska dit, de blir nog kul bra o trevligt allt! =)

jaa...så äre med det!

Hoppas alla ahr en mkt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Mama

Kan du verkligen bli trött på snön!?

Hoppas att du får en verkligt givande vecka i Linköping och att resorna går bra!

2010-01-30 @ 19:13:16
Postat av: Nicki

=) Good luck in Linköping=)

2010-02-01 @ 09:31:50
Postat av: Nicki

Fan ånka din blogg är tamefan den ända värd att läsa därför din är inte en massa klagande i som alla andras:) just wanted to say that woho=)

2010-02-06 @ 09:51:35
Postat av: Veronica "Ånka"

SV: haha ja jo man kan bli trött på snön! tack Nicki, you know, I´m the greatest!;D haha

2010-02-06 @ 10:15:28
URL: http://brightasever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0