Meditera eller vibrera?

haha ja det är frågan det!
Skulle berätta för min kära svärmor om att vi på jobb idag, jag, z o Lena (under Lenas ledning) hade skapat oss våra inre rum och mediterat, men att jag började "vibrera" i ben o anant haha men hon fick till de på ett sätt, ja jag vet inte vad! läs själva: http://susanne-tulle.blogspot.com

ja jisses...
jaha, så vad händer annars då?
Jag har vart redig o äntligen kommit ihåg att ringa till ögonläkaren om intyg till lämp o så iaf! inte illa hos denna för tillfället ibland förvirrade dam! elelr tös vilket ni nu känner att jag är ;P
Jobbet rullar på, veckorna går snabbt o där är både allvar men även mkt härliga roliga sidor hos alla mina kära kollegor!
haha ser bla fram emot Lenas dansband, Lena o pågarna hahaha de är en historia för sej! (bäst av allt är väl att hon i själva verket precis som jag ju är hårdrockare)

jaa...fick en räkning från stället jag beställt tärnornas klänningar ifrån att jag inte hade betalt än..."hmm...betalade inte jag den direkt?" börja fundera...gick in på internet banken o kolla, joooodå 28/1 betalade jag dem!
Ringer till dem, men hon i luren lät ju inte direkt förvånad eller bekymrad eller nåt, snarare som de verkade hända ofta..." Okej, ahr du möjlighet att faxa eller maila? maila underlag för att du har gjort de så får vi kolla vart pengarna tagit vägen, tack o hej"

Jaha...........

så nu får vi väl se vad de blir av de då.


ja o allt går bra med Rocky, han är så söt o go! skulle filmat han när han är ute o är galen i snön egentligen o lagt upp här, haha han är så härlig!

Imorgon ska vi hem till Jenny o Martin, kika på deras nya lägenhet o lite sådant.
Sen på lördag ska jag ut o yra minsann med min namne Veronica! yeaaah party on wayne! =)

o jag lovar att i nästa inlägg ska jag ha med en bild på min tattoo!=D

Ha det super alla!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Säker på att du inte är min namne ;)??



Jag saknar dagsjukvården, Lena och Z är underbara :)

Ska de med på Lördag?



Kraaam

2010-02-25 @ 19:20:48
Postat av: Mama

Jag har nyss läst Susannes blogg - vibrera!!!! Jaha, mycket ska man höra men detta var ett nytt fenomen! Fick mig ett gott skratt i alla fall!

Ha det gôtt o var rädda om er!

2010-02-25 @ 21:37:18
Postat av: Denise

Jag ser verkligen framemot att se din tattoo.. =)Ha en udnerbar helg!

2010-02-26 @ 08:59:33
URL: http://denssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0