Crazy

sitter o lyssnar på Aerosmiths- Crazy.
Mkt bra låt!!

Jao nu är de helg! härligt!
Vi hade en mkt givande planeringsdag ute hos svärmor igår.

Idag har jag avrt helt super pigg idag! =) härligt, men nu är jag mest hungrig o börjar få huvudvärk..sitter o abra väntar på att Kenny ska bli färdig duschat o få på sej kläder så vi kan åka enr på stan o prova den nya thai restaurangen =)

O min bror ringde idag o undra över bröllopspresenter va som kan avra bra, o sen om vi avr höjdrädda?!? haha jag sa bara att fallskärm eller bungyjump är inge jag gör iaf! ja kan va höjdrädd beroende på va de är för situation, kenny är ju van o springa på tak på högahus så han är ju inte de iaf!
haha men sen kom ja på typ" men hm...höjder i luften, helikopter eller nå kanske de e! de e ju ok!" haha så fick skicka ett mess att de va ok =)

sen kommer svärmor o börjar prata om att hon satt min mor i arbete också, o bara skrattar o vill itne säga vad! hahaha

2+ grader är de ute med! haha töa snön! TÖA!! haha

jaa....fy vad jag skrattat idag på jobb med med kära Lena...ojojoj..hahaha hysteriskt kul var de!

ja nä nu ska vi ner o käka!

Trevlig helg till er alla!



Kommentarer
Postat av: Mama

Jaha du...du skulle bara veta vad släkterna kan komma på! 24 juli får ni svaret!

2010-02-19 @ 18:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0