uhhhuu...

Fan mår kasst..har börjat hosta mer o haft ont i halsen de senaste dagarna, men så var halsontet borta idag, istället har de fortsatt med värre huvudvärk, ont från käkar o nacken upp i huvudet så man nästan blir yr o faan...känner mej bara sjukt trött med..

Jag hoppas VERKLIGEN att detta går över till imorgon eller iaf lör, annars känns Distortion lååångt borta o de vill jag fan inte, vill ju dit! o  lika så glögg kvällen hos svärmor ju.

ahhhh

suck....

Lyssnar på Hardcore superstar- run to your mama nu, snart ramlar jag ner i soffan o blir nog kvar där resten av kvällen för att sen kravla in till sängen.



Kommentarer
Postat av: Trixie

Låter som samma sorts sjuk som jag var för ett tag sedan. Nu börjar jag precis bli frisk och då blir alla andra sjuka istället ;-p

2010-12-09 @ 17:26:08
URL: http://rokkdollyz.blogg.se/
Postat av: Trixie

Haha, låter lyckat. :)

2010-12-09 @ 20:43:54
URL: http://rokkdollyz.blogg.se/
Postat av: Mama

Låter som en släng av flunsan....hoppas att det vänder snabbt! Kramar

2010-12-11 @ 13:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0