uhhh ja...

Va fan alltså, de är verkligen inget med juklappar o så som skapar stress vid julen, inte för mej iaf.
De e fasen alla som vill ha ens tid tror jag!
Man ska va här o där o helst överallt!
Hela tiden något o någonstans folk vill man ska komma till o vara, knappt en ledig stund för att stanna upp o hämta andan.

jaja..

Var hos läkaren på VC igår då en kollega sa till mej att kanske har jag tyst lunginflammation, så hon börja med att skicka in mej ill vår doktor så han lyssna på mina lungor, sen tjatar hon tills jag ringer VC o fick tid dit.

VÄl där så konstatera denna läkare att jag har en jävlig förkyllning som är svår o bli av med helt enkelt, de jag behöver är att få vila ut o kanske komma ifrån vår ooootroligt roliga rundgång v har på jobb emellan varran med denna jävla förkylningskit vi turas om att ha.

Så ja, ska bli skönt att åka upp till nässjö till familj o vänner nästa ons o va till söndagen, o bara få vara, göra vad man vill o jul-mysa. Kanske även festa till på juldagen om de händer nå kul där då?? ;)
Så kort o gott, ledig från jobb o jag har inga möjligheter att kunna hålla på o sy o grejja med det heller helt enkelt. =)

O på tal om sömnad då, så har jag ju sagt att jag ej ska lägga upp bilder av de plagg jag gjort nu inför framtida visning (men är sååå svårt o låta bli!)
Så ni får ett smakprov av ett plagg nu iaf ;)







Var med på ett läkarsamtal idag med, där de kom in på patientens huvudvärk, o vår läkare undrade ltie var den satt o när den kom o så, jaa efter middag, Sitter det i nackan? hmm..låter som spänningshuvudvärk, vilket kan komma från stress!

O där sitter jag, vad hade jag i slutet av förra veckan..?

Mmmm...alla evt svaret på den frågan förståss!

Tror ändå det var kombinerat med denna jävla förkylning ;P

Over and out

Kommentarer
Postat av: Sazzy från RokkDollyZ

Sv: Alltid naiZ med cash... Usch, men vilken tur att det inte var lunginflamation iallafall, men i vilket fall som helst så får du krya på dig. Gjort idag då?

2010-12-14 @ 21:18:56
URL: http://rokkdollyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0