tjaaa

Ni har väl inte glömt mina tradera auktioner? braaa!!! om ni gjort de kan ni kolla dem här.
Jag har itne lagt upp nå nytt, har mest sytt på kläder till modell folk till visningen som blir ev början av nästa år, bl.a ett par byxor som jag själv är sjuuukt kär i! ;)

haha fick ett brev av min systerson, Rikard 7 år, idag. Där har han ritat (vad som föreställer) eld, o blixt och fint skrivit "KISS" logga. haha han är för söt den lilla filuren!

Ska bli kul o träffa dem igen när vi åker till Nässjö över julen! Sötaste ungarna.

På lördag blir det glöggkväll hos svärmor, därefter in till Malmö, Distortion för partaj o "skräck lucia".

och på tal om lucia, de ska vi ju ha på jobb förståss vi i personalen, men i år blir det omröstning för vem som ska vara lucia, då Niklas som annars brukar vara det är ledig.
Själv har jag redan bestämt bestämt mej för att vara tomte och mima från de andras sång ;) haha

Tänker sätta upp granen med denna vecka, för den som nu är intresserad av den infon.. ;)


Såg idag med att Judas priest ska göra sin sista sverige spelning på Srf nästa år med. så ja, vad bra, då hinner jag se dem med innan de eller jag kolar eller lägger av!
Meeen vem vet, de kanske bara gör som många andra band, har hur många "farewell tours" som helst innan de verkligen lägger av.
Den som lever får se!


Kommentarer
Postat av: Trixie

Jag satt faktiskt ock kollade på dina auktioner innan utan att koppla att det var du ;-p



sv: Mm. Det är ju inte bara hårdrockare som har skinnjackor. Även brats kränger ju på sig sånt. ÄR dom också pundare? Jag blir så arg på folks förutfattade meningar och typ ledsen för att dom dömer pga en jacka.



Nu ska jag se om jag vågar dra igång lite musik utan att bli vräkt....

2010-12-07 @ 19:36:05
URL: http://rokkdollyz.blogg.se/
Postat av: veronica pain

aaah supergrymt, ska kol in dina auktioner på en gång! :)

2010-12-08 @ 00:12:14
URL: http://veronicapain.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du inte göra kläder för lite större tjejer??

2010-12-08 @ 21:57:41
Postat av: Veronica "Ånka"

lite skumt att jag inte ser komentaren i inlägget här just nu, men iaf, svar på frågan till "anonym" om jag inte kan sy kläder till större strlkar: absolut! vissa plagg syr jag upp på beställning, så frågan är vad för plagg, strlk, mått? =)

2010-12-09 @ 13:20:07
URL: http://brightasever.blogg.se/
Postat av: Sazzy från RokkDollyZ

Ah men va fan, du har ju en hemsida med kläder! Jag är fan efterbliven ibland! SKA KOLLA DIRR!

2010-12-13 @ 11:14:27
URL: http://rokkdollyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0