Semester...!

...n är inte långt borta nu!

Som jag ser fram emot detta!!
Då ska det slappas, mysas, partajas o säkert lite till!

Ska nog inte göra något vettigt överhuvudtaget då!
(jag vet, jag ljuger, för jag kommer garanterat sitta något vid symaskinen iaf!)
Men de e ju lite kul iaf!!

Vill finna tid till o sy lite mer o  lägga upp till försäljning och kanske något till mej själv med, men de kommer nog snart hoppas jag.


Nu ska jag fylla i moms papper o sådant roligt till skatteverket (kul va?? jag evt allt att ni alla blir liite avundsjuka!)

Sen vette tusan vad kvällen ger än de får vi se!

Sitter o lyssnar på Murderdolls- Blood stained valentine, ahhh så jäkla bra låt de! Still love it! (har nog rekomenderat den nån gång tidigare tror jag...)


Elvis has left the building.....

Memories från Rockweekend (som även var min möhippa hela helgen!). Så fort min kära jul är över kommer nedräkningen sen till SwedenRock, då är sommaren med allt roligt på gång!;D


Kommentarer
Postat av: Sazzy från RokkDollyZ

Åhh, semester! Och Murderdolls! I like!



Sv: Taaack som fan! Kan behövas! :D

2010-12-16 @ 14:36:42
URL: http://rokkdollyz.blogg.se/
Postat av: Trixie

Jag är helt klart på att räkna ned till SRF!

När börjar vi?



sv: Jag kände mig faktiskt riktigt duktig. Julbak är inget jag brukar syssla med egentligen, men jag ville mest träffa papi och hans gal. :) Men bra blev det!

2010-12-16 @ 22:39:29
URL: http://rokkdollyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0