ledigt

Då var "sista" arbetsdagen avklarad (4 now..) nu kommer jag vara ledig några dagar iaf, sen jobba mellan dagarna, för att igen vara ledig första veckan i jan =)

Bra avslut på jobb innan jul med, käk, present från chefen o julklappsleken!
Den är ju bara så hysteriskt rolig, jag o lena var ute efter samma jäkla paket o slogs om, sen kommer m-l o ville ha de med! så hon fick de, jag fick ett paket o lena inget...MEN mitt oaket innehöll badkulor, o jag har inget badkar, så lena fick dem haha!

Hostar som en tok, dock har jag inte ont i halsen längre iaf, o näsan den ja..den rinner fortfarande, inte riiiktigt lika mkt som igår dock, men va fan, nån ska väl ha rollen som Rudolf med röda mulen till jul, så varför inte jag??

Ja, imorgon åker vi då till Nässjö, det lär säkert bli full späckat schema där med så tiden lär gå sjukt fort!

får se hur mkt uppdateringar det blir här under denna helg, det lär ni ju märka!
Hoppas de blir nå roligare än gnäll över förkylning ;)



Kommentarer
Postat av: susanne machac karlsson

Ja, vi får hoppas att du blir av med din förkylning, klä dig varmt nu när du ska till norr!

Jag önskar er en riktigt skön helg och kör försiktigt. Och glöm inte ringa då ni är framme, så jag kan vara lugn!



Många kramar till er alla där uppe.

2010-12-21 @ 18:55:21
URL: http://susanne-tulle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0