Julbord

Vi var på julbord med Kennys jobb igår, de va nice! alltid trevligt o kul faktiskt!

Mindre kul idag, känner mej hel förkylld IGEN!
Började känna halsont i tors sen har de bara blivit värre...är sjukt trött på detta förkylnings helvete som bara kommer o går o aldrig riktigt ger sej!

ahhh....


Idag blir de till svärfar för mer grötätande.

Mmm...är helt seg i huvudet så vet knappt vad jag ska skriva.

skit samma.

två och en halv arbetsdag kvar bara sen är det ledigt några dagar o då drar vi till Nässjö iaf!


Julbords klädd..



Kommentarer
Postat av: susanne machac karlsson

Så fin du är Veronica!

Jag önskade bara att ni sa att ni skulle ta tåget upp till Nässjö istället för att köra!!!

Vi ses på söndag, då kommer vi och fikar hos er!

Jag hoppas ni har lussekatter??? hahahaha

Kram

2010-12-18 @ 16:31:14
URL: http://susanne-tulle.blogspot.com
Postat av: Veronica "Ånka"

SV: taack=) njae vette fan..så mkt tåg som är inställda o grejjer hela tiden fram o tillbaka nu så är jag nog glad att vi kör =)

2010-12-19 @ 15:59:47
URL: http://brightasever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0