Julafton

Julafton blev rätt bra allt.
Med vissa undantag förstås, annars hade det väl inte vart min vanliga familj? ;P
Men över lag, på det stora hela bra o trevligt iaf! =)

Blev en del nice julklappar,
KISS glas, o snapsglas, Vänner dvd box med alla 10 säsonger och ett stort paket som väntar på mej där hemma med sen! =D
Jag får lägga upp lite bilder sen...

Kenny blev glad för sin DSi XL jubileums edition för super mario med motiv från lite gubbar o så på den med o spel till. Jag är så bra på o köpa presenter till han helt enkelt!

Idag ska vi hem till min gammla styvfar o mina låtsasbröder en sväng, sen får vi se vad som händer ikväll.

Min hosta är något bättre iaf, efter att ha nallat hostmedicin i mammas apotek. Har dock en del hosta kvar o sjuuuukt jävla ont i revben o bak i ryggen mest.

Jaja, blir mer uppdateringar senare eller imån!



Jag hade äran att dela ut alla julklappar. Rocky han var fan i mej duktig på o öppna sitt paket också minsann!



Sen blev han trött på kvällen



Låg inklämdmellan mej o kenny o mös


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0