Hem

Idag bär det av hemmåt igen.
Har vart en skön helg här i Nässjö ändå.
Utvilad?
Tjaa...hyffsat! bortsett från onda revbenen/rygg o de skitet så ja!

Gårdagen slutade uppe hos bror David o Fia med kortspel, hysteriskt kul hade vi allt!
Vad som började med att jag var helnöjd med att sitta efter David som inte riktigt fattade spelet först, så jag vann hela tiden, slutade med att han var riktigt bra på det ju.

Men innan det var vi hos Tony o spelade 10.000 med, där vann jag iaf! haha!

Ska packa ölite grejjer nu o göra mej iordning, sen måste jag ju ha Nässjö pizza innan vi åker hem, de öppnar först vid 11.
Det är faktiskt ett måste, för här har de riktig kebabsås, som är sjukt god! de finns ju itne nere i skåne.
Inte bra det.

See ya!

Kommentarer
Postat av: Kenny

Helt underbar jul har vi haft! Kul varje dag :D Älskar att hitta på saker med dig älskling! Puss!

2010-12-26 @ 18:49:33
URL: http://www.adventuresofmotharius.com
Postat av: Mama

Skönt att allt gick bra å hemresan! När får jag se den julklappen som var för stor för att ta med!?!?!?

2010-12-26 @ 21:12:09
Postat av: Veronica "Ånka!

SV: Kenny: ja det har varit hur bra smo helst!

Mama: de kommer de kommer!

2010-12-27 @ 10:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0