Hatar!!!

Hatar verkligen att vara så här sjukt förkyld!! ahhh, blir galen!!'
Bestämde mej för att ha sovmorgon imån, (tur vi har flexen på jobb) sen blir det jultallrik (spelar mej iof ingen större roll, inte mkt av den jag äter ändå, o med denna förkyllning så är matlust lika med noll!) men så har vi ju julklapps leken med! det är ju sjukt kul =)

Sen istället för o jobba halva ons, så tog jag semester den dagen med..

de blir nog bra.

För övrigt, efter att vi vädrat hela lägenheten typ 1 1/2 timme igår kväll var större delen av röklukten borta.
Dock luktar de som fan i trapphuset fortfarande (o det tycker jag med denna täpta näsa!)

Får väl se hur länge den lukten kommer hänga i där ute.

Nu tänker jag bädda ner mej här i soffan igen o se på Chuck.
eller försöka af, känns som mina ögon är svullna till de dubbla!


Rock on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0