"granen står så grön o grann i stugan!"

Yes! granen är uppe!!
Dock va de nå skumt med belysningen så måste köpa ny...så väntar med bild på granen tror jag tills den är fullbordad!
Mys med den är de iaf!!

I fredags blev de spontant in till KB i Malmö o se Dirty Passion, Nasty Idols och Crash Diet, dock enligt mitt tycke skulle ju Nasty Idols vart huvudband! ;) men de är ju jag de...

 Nasty Idols

Ja, de var bra o kul iaf!

Haha var en tjej där som roade oss alla med att dansa sjukt kul med, går inte ens att beskriva!

Vidare så blev de alltså inge distortion igår tyvärr, men vi var på glöggkvällen hos svärmor, de var hur trevligt som helst!

Så idag har jag sytt lite mer grejjer till visning (på sätt o vis skulle jag vilöja lägga upp massa bilder på de jag gjort, men känns inte riktigt rätt o göra innan visning...)

Men har iaf gjort ett par brallor till mannen min med, de kan ni ju få se iaf!



Rockan ligger här jämte mej nu och är mest bara trött, han är så söt de lilla livet!



Nu ska jag ge mannen lite taktil massage här.

Hoppas alla ni därute haft en bra helg!

 

Kommentarer
Postat av: Sazzy från RokkDollyZ

Thanks Dude!



Fan vad duktig du är på att sy! Gör du beställningsjobb också? ;O

2010-12-12 @ 21:01:08
URL: http://rokkdollyz.blogg.se/
Postat av: Sazzy från RokkDollyZ

Sv: Ah jo jag såg det på tradera! Fan vad najs! Du ska få sy nåt åt mig när jag blir rik! Phihihihih (A)

2010-12-13 @ 15:05:47
URL: http://rokkdollyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0