bakis?

Neeej, men känns fan som det!
Hatar dess jävla förkylningar, man är helt jävla slut i hela kroppen o huvudet ju...

Svärmor o Martin var här innan o drack lite kaffe o tjöta, de va trevlig. Fick en hemstickad mössa med som hennes mor hade gjort. hur skön som helst!
( ja, jag är en av de frusna jävlarna som vill ha mössa i kylan!)

Undrar hur det kommer sej, förr (som tonåring) vägrade man ha mössa, de var ju fult... hur fan tänkte man?? spela roll! de är kallt för helvete!!!
Jag går i min mössa, sen skiter jag i hur folk tycker jag ser ut, jag VET att jag är snygg, ALLTID! ;)

Sen att de blir värre när man ska gå ut o partaja förstås, då går det inte riktigt o ha mössa med det håret man då har förstås, de är ju en annan femma..

hmm..kul att jag sitter här förkyld på en söndag o funderar över mössor..


Annan fundering är lite vilka som egentligen läser min blogg här?
Ser ju ändå att där är en del besökare, men inte så många som kommenterar. Så vissa nyfikna vet jag allt vilka det är förstås!;)
Hade vart kul o veta vilka ni andra är?

"I love my freedom
And speaking out of my mind
I can see how that could get somebody down
Tho' you can't always see them
You can feel their vicious vibes
Somehow they seem to find their way around

And you'll never see me fail
And you can't make me disappear

Been obscured by too much darkness
overcome with so much sadness
But I´m still shining BRIGHT AS EVER"








Kommentarer
Postat av: susanne machac karlsson

Jag läser din blogg varje dag, men du skriver inte varje dag, så får läsa om samma sak flera gånger, innan det kommer nått nytt hahahahaha.



Jag fryser också, använde heller inte mössa förr, det var ju töntigt.

Men jag skiter också i det hur jag ser ut,

jag fryser!



Trevligt med lite snack i dag, men vi får ta en kväll sen när allt julande är över och dricka litte vin och tita på Kenys spel och din kollektion, kände ingen lust till sånt idag1

Jag tror vi var trötta alla i dag.



Men alltid lika trevligt hos er,

och godiset var gott!



Kram på er!

2010-12-19 @ 16:34:19
URL: http://susanne-tulle.blogspot.com
Postat av: hehe remoladsåsen igen =)

ja e jhu absolut en av dom nyfiknaste hihi=) måste jhu va lite updaterad i vad som händer i dit liv =)=)kram på re

2010-12-21 @ 21:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0