så ja...

Helgen har varit riktigt bra allt!
Vi såg paranormal activity, som va en aning scary faktiskt, man satt o fundera på.." hmm...är det här på riktig..?" o var de nu det (uppfattades som de iaf) så hade jag fan skitit ner mej om de var jag som råkade ut för de som hände i filmen!!

haha kan inte minnas nu om jag tidigare redan skrivit om sändaren jag haft på armen? ja iaf, haft en sändare på armen till en dosa som hela tiden mätt mitt blodsocker! fick den i tis, men så i fre, hade kommit hem o precis käkat middag (o jordgubabr till efterätt!;D )
Så börja de klia på armen på mej, så ser jag hur de kommer prickar där runt denna jäkla sändaren!
Fler o fler, större o större! vet itne vad jag ska likna de vid...så den åkte väck fort som fasen! de e de jäkla klistret på tejpen som den satt fast med som jag inte tåler, har hänt förr ju! jäkla skit med, har fortfarande prickar kvar o är lite röd...
Ytterligare ett bra argument för mej iaf för att inte ha insulin pump!!

Jao...sytt en massa har jag gjort de med!
En present till min kära darling Linda som fyllde år i fre.
En väska (bild kommer senare)
O en kjol







jaoo..
Igår var vi hos Jimmy o grilla o lite sådant, Rocky sprang o jaga fotbollen, så jäkla härlig bild fick jag på han


"I belive I can flyyyy..!" haha

ja de var hur trevligt som helst, sen kom tröttheten med sjuka skratt attacker med förstås... haha

Ja så åkte vi hem o såg på Ninja assasin..den var väl ok.

så har min äldsta bror Manen fyllt år med, hela 28! gammle mannen... Han får sin present i veckan, eftersom jag beställt de o sen ska skicka de vidare till Nässjö!

ja så var de med det!

så har jag lovat att jag ska jobba midsommer dagen med, 6.45- 16 på slutenvården...
Men vad gör man itne för sina kollegor! är de knepigt o få tag i folk, så stälelr man upP!
o jag känner inget extremt behov av o partaja som fan iaf, plus att de ger fina pengar, nr 1: övertid! nr 2 storhelg! =)

ja så var de med det!

Hoppas alla haft en bra helg!


Min lilla mys hund!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0