Mat, risk, bröllop, resor m.m

Haft en riktigt bra helg nu!
Började fredagen med att flexa ut tidigt från jobb, var hemma vid 14-tiden =)
Lördagen började med ordentlig städning här hemma, sen mest lugnt, o på kvällen åkte vi in till Malmö, för o träffa Kennys bröder med deras damer, deras far med Lena o hennes barn, då deras far skulle bjuda alla på middag.
Det var hur gott o trevligt som helst!

Söndagen blev en dag med Kennys bror Tommy o hans dam Emelie, haha vi spelade Risk i 4,5 timme tror jag! med hysteriska skrattanfall! haha skrattar bara jag tänker på de!
Ja, så blev de Tacos o film sen med, Bröllops fotografen. En bra film, dock kände jag för o slå på grabben i filmen några ggr, haha.

Ja, o nu är det måndag igen, varit på jobb, haft en bra dag!
Ellie (som jag går på grav vik. för) kom till jobb idag med, med sin lille Noha o fick presenter från oss=)
Han var så söt de lilla livet!

Imorgon blire jobb o invänta svar från svärmor som ska träffa sin läkare med, se vad han säger vad som kommer här näst, håller tummen för det bästa!
Sen blire massa promenerande, hem från jobb, ner till stan med Rocky för o få hans klor klippta o hem igen.
Kenny ska ju hjälpa sin far med lite grejs i hans hus efter jobb så.

Ja just de!
Massa planerande inför bröllop o semestern därefter nu med!

Jag har fått hem mina skor jag ska ha nu som blir nice =)

O så har jag beställt vita blom-nålar (eller va fan man ska kalla de för) till mina kära tärnor med!

Så har vi nu bestämt att på söndagen tar vi bilen ner till Tyskland, övernattar där, sen vidare till Italen, Genova, till att börja med iaf =)
De ska bli niiice! =D

Helt otroligt, första långa semestern för mej(betald!) =D


Ja, så då var alla uppdaterade en del nu!

Hare hare göttans!

Kommentarer
Postat av: Linn

Tycker mycket om det du skrivit! Spännande att se en del schyssta grejer och inte endast det vanliga sakerna som man kan se om hela tiden. ;)

2010-11-29 @ 22:23:27
URL: http://jade.se/paketresor/bali
Postat av: Veronica "Ånka"

SV Linn: Tack =) kul att du tycker det =D jag ska försöka skärpa mej och uppdatera lite oftare ;)

2010-11-30 @ 17:11:12
URL: http://brightasever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0