What a day

Oh ja, sicken dag! fullt upp på jobb från stunden man kom till man åkte hem!
Men skönt med sådana dagar ibland med, tiden går fort, o det har kännts som en otroligt givande dag!
Först hjälpa till på ECT:n, fixa iordning efter de, avslappning med psykologen sen, lite lunch, tjosan! nu skulle vi ha rond! (vilket ju var bra), lite kaffe,fixa o dona med saker som komma skall tillammans med kollegan(vi hade planeringsdag med jobb igår som var fullspäckat),heeeem!

o nu är jag hemma.
o de blir lång helg! ledig nu lör-sön-mån =D

får väl se vad de blir o göra i helgen, vet ju två saker, fika o fira Lena (svärfars dam) på sön, o imorgon ska vi kika lite på stan säger jag bara ;)

o så bara spendera tid med honey!

Ahh vad har alla andra för sej i helgen då?=)

Have a good one!




Kommentarer
Postat av: Kenny

Jag tänkte åka till stan med min sambo och till nyöppnade Ikea och sen fira min fars dam :) våran helg låter rätt lika! ;)

2009-10-23 @ 17:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0