Trötter som fääen

Sjukt trött idag..varit två hektiska tunga dagar på jobb nu igår o idag.
Tyngre pat. som är inneliggande just nu.
men iof bra det med, då har vi o göra, så tycker man om de dagarna sen när man har mindre o göra =)

Men fy så trött man blir!

Två tidiga morgnar till, sen ledig helg!
Då blire att åka in med motiv till tattuerarn, ut o mata svärmors katter en sväng o sen halloween fest hos Caroline på kvällen. =)
De ska bli riktigt kul allt!

Jaa...jag orkar faktiskt itne skriva mycket mer nu (inte hänt så super mycket heller iof, mest vart på jobb nu de senaste dagarna.)


Have a nice one!

Take care now, Bye bye then

Kommentarer
Postat av: Denise

Sv: Jag har också gjort några hos Björn men de går inte att jämföra med den jag gjort på Old Bones, det är en väldig skillnad. Jag betalar hellre lite mer och blir rikigt nöjd.. =)Du får lägga ut en bild sen när du är färdig så jag får se.. =)

Nej tyvärr är det väl så med människor. Något som jag verkligen avskyr är när någon inte kan stå för vad de har gjort eller sagt, det är vuxna människor men beter sig som på sandlådenivå. Men livet går vidare som tur är, haha.. =)

2009-10-29 @ 08:13:50
URL: http://denssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0