Total förvirring! haha

Haha...jaa vad ska man säga...
varit o jobbat 11.30-21.30...
Kommer hem o står utanför porten o rotar igenom väskan i 10 min utan o hitta mina nycklar.
Panik!
Kenny jobbar natt i Malmö...
Ringer han o han suckar o säger han ska komma iaf.
Jag slår mej ner på en bänk, ringer min darling Linda i Nässjö o tjötar en stund, o tar handen i jackfickan för de va lite kallt, o inser, va fan jag la nycklarna där ju!
hahaha
bara o ringa Kenny igen o tala om han inte behöver komma under mycket skratt(från mej..han skrattade inte lika mycket!)

Jaa...tjötade vidare med min tant med närmare en timme, de va roligt! länge sen man pratade sist.=)
Får träffas snart igen ju!

Sitter här nu o lyssnar in nya Kiss skivan, Sonic boom.
O so far låter de nice! Me like =)



jaa...haha nu har jag vart förvirrad med saker 2 dagar i rad här, mer än jag vart på ett par år, så nu har jag väl gjort mitt av ordentlig förvirring för ett bra tag framöver hoppas jag!

Kenny kommer nog också skratta åt det sen.=)
Men han är ju för underbar ändå =)

Imorgon är det dagen d.
då blir man 23.
O se!
Så jag fick till de där!;)

Nä nu är jag alldeles övertrött o ska jobba imorgon igen 6.45, så är väl bäst o försöka sova lite, o lyssna vidare på skivan imorgon.

Haha fler som lyckas med så snygga förvirringar som jag???

God natt allesammans!


Kommentarer
Postat av: M i c k a

gillar ditt hår :D snyggt!

2009-10-08 @ 03:34:30
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0