Thinkin´....

JAooo, har varit lite dålig i mitt uppdaterande här på dagarna kanske, men varit en hektiskt vecka på jobb allt.
Men nu har de lugnat sej, o är ledig i helgen =)

Sitter här o fnular lite på nån ev. taxt o kanske banderoll till tattueringen som komma skall...måste bara komma på nå sjukt bra isf..

tjaa, de löser sej nog =)

Ikväll är Kenny hos castor med Tommy med o leker, så jag har hemma kväll all by my self.
Blir väl tv o lite vin eller nå kanske =)

Imorgon är det äntligen dax för party o utklädnad hos Caroline!
Ohhhh så kul de ska bli!=D

Igår vart jag sååå sjukt trött, sov som en stock tidigt som tusan, men de va skönt, för jag va så utvilad o pigg idag på jobb då med =)

haha vilket yrande jag fått till här nu känns de som =)
Men se de gör inge.

Usch nu har jag dö konstig känsla i magen efter maten från kina restaurangen jag käkade här..haha

Jaa, have a nice weekend everyone!
Love from me to you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0