Solsken och ledighet

Sitter här med en god kopp kaffe och AC/DC spelandes i högtalarna.
En härlig dag att vara ledig efter att ha jobbat kvällspasset hela helgen.
Solen skiner, inte många moln på himlen, och inte riktigt lika mycket blåst som va det har varit i helgen.=)
It´s a good day to be free!

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag.
Känns mest som en dag med lugnt o skönt.
Man får ju passa på o vila upp sej dessa 2 dagar med ledighet, för sen är det jobb ons-fre, och på lördag kommer det folk o fikar på dagen och sedan fest här på kvällen.

Känns som det är fullt upp för tillfället, jobbar man inte så har man hela tiden något inbokat varje helg!
Fester, födelsedagar,fotografering o snart dax o påbörja min nästa tattuering med!
Ja mycket roligt här ändå får man väl säga!
Känner mej välldigt nöjd här i livet just nu.
De är nice.
Ska väl se om jag får tag i min lady i Nässjö idag med, och boka in nån helg framöver hon kan komma ner och yra här med mej!
Fan många års yrande vi har bakom oss tillsammans! haha

Nä nu ska jag ut på balkonen och avnjuta en cigg i solen! (skönt då vi har inglasad balkong o bara behöver öppna upp en bit, då känner man mer värme!)

Ha de nice!
Kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0