Shitty

Trist o shitty väder idag igen..
Ja ja, idag blir de till att jobba kvällspasset igen, så nu är ledigheten över för några dagar =)

Igår fick vi jul-ryck igen! hahaha
Stack o handla julmust, juleskum, pepparkakor Ballerina pepparkaka(sjuuukt goda!) o lussekatter finns ju inte än, o jag orka inte stå o baka då på kvällen, så fick bli några saffransnittar eller va tusan de hette, som också var goda! sen var de mys med tända ljus till de här hemma =)

Ska ner på stan sen o hämta ut pengarna till min kommande tattuering som de snart är dax o påbörja =D
O så ska jag se om jag hittar ltie grejjer till helgens halloweenfest men o lite annat innan de dax o gå till jobb.

Men just nu så sitter jag mest o väntar på att en läkare ska ringa mej.
Har ju Äntligen tagit tag i o kolla upp min handled som jag har problem med ända sen jag hade en fraktur i den när jag var...tjaa...16-17 nånting!
Har bara gått o skjutit upp de hela tiden, o glömt, så när jag får ont av de kommer jag på de igen, men har så mkt annat o göra, sen glömmer jag igen.
Men nu kommer jag inte undan mej sj längre!=)

Have a nice day everyone!


Halloween 2008


Halloween 2007

Kommentarer
Postat av: Denise

Vad är det för tattoo du ska göra?? =)

Jag har inte tid från den 12 januari och jag bara längtar!! =)

2009-10-27 @ 10:39:10
URL: http://denssan.blogg.se/
Postat av: Denise

Låter snyggt.. =)

Jag ska ha på ovansidan av båda fötterna, jag vet ungefär hur jag vill ha det men inte exakt.. Lite blommor och diamanter är det tänkt.. =).. Jag går också på Old Bones fast till Peter, de är helt klart bäst där, skulle aldrig gå till någon annan, det misstaget har man gjort, haha.. =)

2009-10-28 @ 08:00:58
URL: http://denssan.blogg.se/
Postat av: Elina

Lussekatter finns visst det :) På entré, dom började sälja det igår :)

Har redan handlat jätte många haha. super gott :)



Just so you know :)

2009-10-28 @ 19:31:49
Postat av: Veronica

SV: haha ja jag såg de i tidningen igår med! måste dit en dag o handla allt haha sjukt gott ju!

2009-10-28 @ 20:18:47
URL: http://brightasever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0