Paulie!

Är taggad inför kvällens inflyttningsfest hos Caroline, som haloween helgen till ära har utklädnad med då=)
SÅ Paul Stanley kommer på festen ;)

Har nyss kommit hem från Malmö.
Vart o handlat lite pyssel grejjer på panduros outlet, ska göra lite egna kort o så tänkte jag =)

o så vart vi hos Tattueraren, Johan, på oldbones där nästa tattuering ju snart blir till, lämnat bild till motiv, så ska han skissa lite o höra av sej så jag får se hur de blir när an fått ihop nå bra av det )=
De kommer nog bli skiiiit nice tror jag =D=D=D

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Mama

Melissa tycker attr ni är mycket snyggare än ni brukar va´!

2009-11-19 @ 14:56:00
Postat av: Veronica

SV: haha kan jag tro!

2009-11-19 @ 16:13:17
URL: http://brightasever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0