Party like a rockstar

Oh, ja. Träningsvärk i hela överkroppen efter gårdagen.
Men det är ju bra, då känner man iaf att man gjort något! haha
Härligt höst dag med strålande sol med, de e nice! =)

Kännts lite som lördag idag, då man vart ledig o älsklingen vart hemma ledig med eftersom han jobbade natt.
Så vi har passat på o städa hela lägenheten, och vart o handlat inför lördag med tårtbak o fika, och även till kvällen då på systenet, Party like a rockstar with Jägermeister ;D

Mitt i handlandet märktes det tydligt på Kenny att han inte hade ätit nå på hela dagen..
Han började bli grinig..
Så för harmonins skull fick jag köpa han en korv för att han inte skulle grina vidare i handlandet. =)

Lördag ser vi fram emot!
O roligt blir med att de flesta av familjen från Nässjö kommer ner med!
Bara syster som inte kommer, hon skulle på nå folkrace då..

Imorgon är det dax för jobb igen, men är kvällsturen så börjar inte förrens 11.30, så sovmorgon då igen. =)

Och för att inte tala om, imorgon släpper KISS sitt nya album!
Niiiiice!
Det ser vi också fram emopt!
Hoppas bara det är bra med, annars blir jag besviken minsann.
Bra time:at o släppa den dagen före min födelsedag, haha.
Perfekt present till mej själv blir det.

Nu ska jag se vad jag ska ta mej för resten av kvällen.

Ha det super!

Elvis has left the building












Kommentarer
Postat av: Kenny

Tack för korven :) Känns bra att du känner mig ;)

2009-10-07 @ 09:03:13
Postat av: Brightasever

Ja men klart jag känner dej ju ;)

2009-10-07 @ 09:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0