Ny Bloggare

Så, okej. Då har man nu startat en egen blogg...
Spännande =)
Varför får nu lilla jag för mej detta då?
Inte den blekaste aning ska jag säga...Ett infall jag fick, dela med mej av mej själv helt enkelt till vänner o andra intresserade =)
Vem är jag? kanske många undrar då som inte redan känner mej o vet vem jag är.
Ja, det är bara att undra på, o lära sej här med tiden eller helt enkelt fråga!

Ska man då berätta något om vad som händer för tillfället?
Nja, inte mycket, jobbar hela helgen kvällspasset på Psyk. (för de som inte vet är jag undersköterska)
Så, ja, så spännande är denna helg!=)
Gör mej iof inte så mkt, händer inte mycket annat denna helg ändå, och är riiiiktigt rusk höst väder ute med.
Nu känner jag mej dock en aning trött efter denna dag, och ska försöka spendera en stund med min kära sambo (fan vet hur de kommer gå, han är mitt uppe i slutet i ett av sina kära tv-spel! ;P)
men försöka går ju alltid!=)
Annars får jag mysa med mej själv en stund, för o sen få lite sömn så man orkar va pigg morgondagen på jobb med.


Får skriva mer o komma med en annan dag, men nu har jag startat iaf!

Ha det gott!!

Over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0