Jävla fotbolls-folk

ja va faan....
Ska man cykla hem från jobb,
(gick en timme tidigare)
preciiiiis lagom som fotbollen slutar visa de sej,(därmed insåg jag att de hade fan vart bättre o stanna på jobb den sista timmen med!)
Fullt med folk vid vägen o parken, som går i stora klungor o tar upp hela vägen, o de går o stirrar på en där man kommer mötandes med cykeln, men tro inte fan att de flyttar sej för de! nää då.
I sista stund när man är på väg o hoppa av cykeln för o inte köra rätt in i dem kommer de på den ljusa idéen o flytta sej för de tar upp hela vägen.
"GRATTIS!" vilken reaktions förmåga jublar jag då...
Ja de tar ju inte slut heller, heeeela jäkla vägen fortsätter de likadant..
Kommer åkandes igen o en snubbe (som även han är på cykel) kommer mot mej, jag har fullt med folk på höger sidan(som han kunde cyklat bokom tills vi va förbi varran) men nää då, båda får hoppa av sina cyklar o  han lägger komentaren" såvitt jag vet har vi fortfarande höger traffik här!"
Ja jo men visst...jag kunde ju faktiskt dundrat in i folket iställe så han kunde få cykla hela vägen på sin kära högersida..
Visst.

Så efter en bra dag på jobb med trevliga o roliga arbetskamrater hann man ju bli lagom irriterad på vägen hem sen!

Jag har aldrig gillat fotboll, o de ligger inte bättre till hos mej nu kan jag säga!

Fler än jag som hamnar på fel ställen vid fel tidpuinkter?



Kommentarer
Postat av: Kenny

HATAR SPORT! Känner med dig!

2009-10-17 @ 17:17:35
Postat av: Anonym

Gravid?

2009-10-17 @ 19:08:31
Postat av: Veronica

sv till vem de nu än är som inte skriver vem det är, neeej verkligen inte gravid. bara för att man blir irriterad på hänsynslösa människor o inte gillar fotboll så behöver man inte vara gravid. =)

2009-10-17 @ 19:38:29
URL: http://brightasever.blogg.se/
Postat av: Anonym

Syftade på en lite söt mage :P Hehe

2009-10-17 @ 21:43:22
Postat av: Veronica

Sv: okej..haha ja det är ju en gammal bild detta, men vet ändå inte om jag ska skratta eller gråta över denna komentar då! Men, vi ser alla ut som vi gör, o tycker nån att jag ser gravid ut så får de väl va så då, fast att jag inte är det =)

2009-10-18 @ 07:03:01
URL: http://brightasever.blogg.se/
Postat av: Veronica

Haha,, Var det Elfsborgare eller TFFare??

Själv flyttar jag mig alltid så kom cyklande när jag går istället :)...



Haha,, Är du Gravid Veronica??? ;)

2009-10-20 @ 11:24:18
Postat av: Veronica

haha ingen aning! haha ja får kolla efter dej o komme rullandes med cyckeln mot dej iställe ;P haha



neeeeJ!!! inte gravid för tusan!!!

2009-10-20 @ 11:42:57
URL: http://brightasever.blogg.se/
Postat av: veronica

Haha ja det får du göra.. Annars är du ALLTID välkommen och följa med på fotboll...



Haha, säker på att du inte är gravid? ;)

2009-10-20 @ 14:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0