Happy birthday to me!=D

Ja då är man 23 år gammal nu mer då=)
Har haft en nice dag faktiskt!
varit mycket skratt på jobb idag med =)
O många gratulationer både där, hemma, sms, tel, o facebook. Tackar så mycket för alla!!!

Fick sjukt nice presenter av min älskling med!
En tavla, ett "presentkort", ett nytt smyckesskrin i äkta läder, o pantzen jag kikat på länge nu!O sen bjöd han mej på Kina resturangen som gillar så mycket. =D
Tack tack TACK igen baby!!!


O tack Linda som är 35 mil bort med gick o fikade bakelse dagen till ära ändå! hahaha

Lite trist dock på jobb (där man gått som vikare både på timmar o längre heltidsvik som jag gör nu igen) där det är en ledig tjänst nu som man sökt, fick en märklig känsla över de hela i morse, gick till chefen o frågade hur många ansökningar som kommit in än (den går ut den 14 okt o har bara luggit ute i en vecka)
48!!!
Jisses tänkte jag sicken konkurans...men hoppet fanns ändå kvar, ända tills han säger att han fått samtal från helsingborg, att de har 2 skötare där som de måste erbjuda tjänsten i första hand...jäkla skit ungefär tänkte jag då...men men..inte säkert de tar den ju men ändå.. Jaja får se hur det går, annars kommer där andra möjligheter!=) jag går ju långt ifrån arbetslös på de ställen jag är vikare på ändå så =)

O KISS nya skiva är bra!! Riktigt bra faktiskt. Den måste ni alla höra!

Längtar mer o mer till lör nu med =)

oh ja, nu har här skrivits en del, så nu ska jag ta o ha lite lugn kväll här för o jobba imorgon bitti sen igen =)

Tack än en gång alla för gratulationer o annat!

Love from me to you!





Ja jag vet att jag ser sjukt sliten ut i både hår ansikte/smink.
Men det blir lätt så när man jobbat gårdagen 11.30-21.30 sen hela dagen idag 6.45-15.45.=)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Aerosmith har inte kommit och spelat för dig idag?

Jag har nämligen inte fått något sms!!



Löööööve Veronica

2009-10-08 @ 19:17:03
Postat av: Veronica "Ånka"

SV;Veronica: hahaha nej tyvärr, inte än. men än är dagen inte slut! ;D haha

2009-10-08 @ 19:39:55
URL: http://brightasever.blogg.se/
Postat av: Victoria ♥

grattis på födelsedagen :D hoppas dagen varit bra ^^ och önskar dig en fortsatt mysig kväll ^^

2009-10-08 @ 19:56:08
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Victoria ♥

sv: Okej härligt! ^^

Nej dessvärre har jag inte haft det, jag är sjuk hemma så det har varit skittråkigt idag haha xD men när jag fick det där smset som jag skrev om i inlägget, då lyste dagen upp ett stort snäpp:D hihi

2009-10-08 @ 20:07:26
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: M i c k a

grattis på födelsedagen :D hoppas du får en störtskön dag!



sv: tack så mycket :D kul och höra.

2009-10-09 @ 15:28:19
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Kenny

Jag tycker du ser döläcker ut ;) Puss baby!

2009-10-11 @ 21:37:13
Postat av: Veronica

SV: Kenny: taack baby!

2009-10-12 @ 08:44:43
URL: http://brightasever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0