Extra extra!

Haha var bara tvungen o lägga in ett extra inlägg för idag!

Då jag sökt den fasta tjänsten på psyk där jag går som vikarie (heltid till årsskiftet nu), men inte vet hur de blir med de då de har hbg:are som de var tvugna att erbjuda tjänsten först, så har jag nu även sökt (då det äntligen kommit ut annonser på tjänsterna)
till äldre/demens boendet som ska öppna här på högalid i Trbg.
Man kan ju hoppas man ligger bra till där då, då man har utbildningen för det och erfarenheten.
O de är 4 avd de ska öppna där så de kommer ju behövas en del folk där =)

Nu hållar vi alla tummarna för mej här hoppas jag så jag får en fast tjänst nånstans iaf!=D=D=D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller tummarna! du måste få något ju :) du är sjukt duktig!

2009-10-25 @ 18:09:51
Postat av: Anonym

I know! ;D haha ja det är bara o hoppas o vänta nu =)

2009-10-25 @ 18:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0