Ett liv slocknar...

Igår kväll fick jag veta av min bror I Nässjö, att en gammal klasskompis till mej inte finns med oss mer...
Blev en mycket märklig känsla.
De var några år sen man träffade honom, men på den tiden träffades man nästan dagligen, han var en sådan glad,sprallig liten spillivink till yrväder ungefär!
Svårt att förstå hur det för någon som han det kunde gå så illa.
Tänker inte här gå in på några som helst detaljer.

Mina tankar går till hans lilla dotter, familj o alla hans nära vänner.
Hoppas han har funnit frid o är på ett bättre ställe nu.


For now:
Ta ingen/ingenting för givet alla där ute.
Var rädda om er själva och varrandra.
En dag är allt plötsligt borta.




Kommentarer
Postat av: Denise

Fast egentligen så behöver man inte så många, man använder bara de bästa.. Fast det är roligt att ha sen när man blir gammal och sliten, haha.. =)

2009-10-16 @ 10:26:16
URL: http://denssan.blogg.se/
Postat av: Denise

Jag anväder inte heller det ordet ofta och aldrig förr till mig själv. Mwn igår gjorde jag det.

Men idag känns allt lite lättare och jag hoppas på att kvällen gör mig på underbart humör, det behöver jag.. =)

Tack för din omtanke!

Hoppas även att du får en underbar kväll!

2009-10-16 @ 11:00:21
URL: http://denssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0