En teori...

Kommer in här o skriver några rader innan man ska ta tag i att göra sej iordning för jobb.
Mina tankar kom tidigare om en teori min käre sambo en dag kom på.
Han kom ut helt lycklig från dass: " Jag har kommit på det nu! Per Gessle kom på sina låt texter när han satt o sket!"
"Här kommer alla känslorna på en o samma gång..."  "här kommer kung av sand, här kommer kunden av ingenting alls.."

Haha, minsann att det ligger nog något i hans teori!

För övrigt, "bright as ever" som mitt alias här fick bli, då jag hade den mest underbara, sjukt bra låten "obscured" med Hanoi Rocks på hjärnan, kom till då "obscured" var upptaget, så en liten del av texten fick jag ta "I´m Still Shining Bright As Ever".
En låt alla borde ha o lyssna på, fan så bra o vilken ego-kick man får!
Love it!


Thats all for now ´folks!
Have a lovely sunday.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0