Design

Ja jävlar...Försökt fixa o dona här med sidan för o få den snyggare..jaa...lyckats byta lite färger iaf!
Man har ju aldrig gjort sådant här förut.
Så, fick tips från svågern som är web.designer, o texten blev sååå mycket snyggare! men, vad gör jag då?
Förhandsgranskar, o råkar stänga fel fönster, allt borta...typiskt..
Tänker "Ja,ja, men de va ju inte så svårt så det blir lätt o göra om igen!"
Men nääää då! Färgerna, ok. men texten då?? nää plötsligt ville den inte alls som jag ville!
Haha, man kanske bara ska inse att man är kass på det området ;P
Men fick en bok av hans dam där det står en massa hur man ska göra, så får väl se hur det går..
Annars så får de väl se ut som det gör o stå ut med det!

Känner nån sej uppmanad o göra det åt mej så bara säg till! =)

Annars vart en bra dag, lugnt o skönt mest.
Kenny(sambon) skulle jobba natt med, så han var bara hemma ett par timmar efter dags jobbet innan. så blir ensam till tidiga morgonkvisten med.
Lite tråkigt men det går ju det med.

Får väl ta mej an o kika i boken, o se om jag fattar nå av det.
Sen blir det väl till o göra nya försök imorgon!
Ni lär ju märka här om jag lyckas med något! haha

Stay tuned! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0