Tjipp tjohoo!

Tristare väder idag allt...men men. Jag är ju alltid optimist o vill ha snö till jul, fast att jag vet hur oddsen ser ut för att de ska hända ;P haha

Igår när min älskling kom hem hade han vart o köpt med en röd ros till mej =D så glad jag blev! han e för söt minsann.

Jag har nog helt glömt o skriva o berätta hur de gick med tjänsten på jobb med!
Chefen ringde mej i fre. o sa att jag var som nr 3 på hans lista. Vilket klart kändes aningen surt efter o ha vart där som vikarie i snart 2 år, men o andra sidan sett, alla de hade till intervju hade mer erfarenhet än mej (vilket inte är så konstigtnär de är äldre än mej, kan omöjligt ha mer erfarenhet än jag har ju! haha) ja iaf, så har jag lyckats slå så många ändå är ju skönt =)
O sjuksköterskan o skötaren som var med vid intervjuerna hade mej som nr 2 tillomed. så ja.
men,men, jag ska nog inte gå arbetslös för de inte, har jag ju aldrig gjort hittils =) de vill ju ändå ha mej kvar, o ja.
Jag känner inte att allt hopp är ute för mej bara för de inte =)

På fre släpps biljetterna till KISS som kommer o spelar i sthlm o Malmö nästa år =D wiiie!
O på tis är det dax o fylla i resten av min tattoo!

haha Kenny påpekade för mej ett par stavfel jag hade gjort i gårdagens inlägg utan att se efter o ändra. haha de bjuder jag på!=D

Nu ska jag plocka fram lite julpynt här allt!

Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Mama

Då behöver jag alltså inte fråga om man måste vara eldig för att julpynta...för i så fall hade jag inte tagit fram nånting. Kramisar!

2009-11-25 @ 18:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0