Tattoo time!

Yes! imorgon är det äntligen dax att påbörja nästa tattuering! wiiie!
Kommer väl troligtvis kännas mer än de andra, när jag nu ska göra den mellan skulderbladen, men men, de är de värt!=)

Helt trött idag, jobbat o haft mej, vart hos min diabetes läkare, som talade om för mej att det basinsulin jag har nu, har det gjorts studier o grejer på o visat att de lättare kan framkalla cancer, framförallt hos tjejer, men det är itne tillräckligt mycket forskning gjord för att de ska ta bort de helt från marknaden, men hon ville iaf informera alla sin pat. om detta, så då ville jag direkt ha något annat insulin, vilket jag givetvis fick =)

Vi pratade även om tattueringar, vad det är som gör att blodsockret sjunker när man tattuerar sej, o hon stämde in på min teori om att kroppen blir så fysiskt stressad, så det påverkar sockret( stress i övrigt kan påverka blodsockret)

Så ja, så har det bla varit för mej idag =)
Här kommer bilder nu på mina tattueringar jag redan har, så kommer det dyka upp nya bilder under dagarna här på min nya sen =)

Höger överarm

Höger underarm

Höger ben

Vänster skuldra (Lite suddig bild här)

Kommentarer
Postat av: Denise

Ska bli spännande att se den nya.. =)

2009-11-18 @ 15:10:56
URL: http://denssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0