Tattoed!

Så! då har vi kommit igång med min nya tattuering idag! gjorde itne alls så ont som jag trodde de skulle göra där på ryggen med linjerna, däremot fylla i sen kändes ju ordentligt!
Så idag hanns det med linjer, o fylla i lite mer än halva skallen, nästa gång, 1 dec, ska resten av skallen o rosorna fyllas i.
Frågan är bara om jag ska ha rosorna i b/g precis som skallen eller i färg?

Känns som man ska blåsa bort idag med haha! vilket jävla väder!


haha snyggt att jag är röd av bh o tejp, o har en liten finne där uppe i mitten med!;P

Kommentarer
Postat av: Denise

Den kommer att bli riktigt snygg.. =).. Jag hade nog gjort rosorna i färg så de sticker ut lite. Men sen är jag en person som gillar mycket färger.. =)

Haha ja Skipo är grymt skoj, bättre blev det när man vann också.. ;)

Ja det kan man verkligen undra! Det är tyvärr vuxna människor som beter sig som barn i snadlådenivå. Men de gör bara mer skit för sig själva och egentligen så kan man inget annat än skratta åt det.

2009-11-19 @ 08:04:50
URL: http://denssan.blogg.se/
Postat av: Denise

Vad ska det vara för färg då? Rött?

Jag längtar tills det är min tur, mindre än 2 månader kvar.. =)



Ja men det finsn många av dem tyvärr. Det tar alltid tid innan man inser hur människor är och innan man lär känna dem. Många gånger som man blir besviken, men så är livet.. =)



Ja sanningen kommer alltid fram på det ena eller andra sättet och när den väl gör det så kan jag gå med huvudet högt.. =)

2009-11-19 @ 11:07:10
URL: http://denssan.blogg.se/
Postat av: Mama

Den blir nog jättefin med röda blommor och gröna blad./Melissa

2009-11-19 @ 14:53:34
Postat av: Veronica

SV: haha klart den blir!=)

2009-11-19 @ 16:12:49
URL: http://brightasever.blogg.se/
Postat av: Kennü

Jag håller med Melissa :)

2009-11-21 @ 09:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0