Sunny Sunday

Igår blev det att städa här hemma, leta skor på nätet o så film =)

Idag är det nu tvätt som pågår, o sen kommer kennys familj o firar han födelsedag med =)
O solen den skiner idag! ah så härligt! de var på tiden att den kom fram igen =)

O nu är det bebisar på gång minsann! Två vänner i Nässjö ska ha nästa år, moster blir jag också igen då min bror David o hans tjej Fia ska ha en liten till då, o nu så är det dax för kennys bror, Tommy o hans tjej Emelie också o ha nästa år!
Det blir alldeles fullt med knodds! =)

Ja, o så vet jag itne, tror inte jag skrivit de här än, men nu har de kallat de som ska på intervju på jobb nu i nästa vecka, så förhoppningsvis vet jag i slutet på nästa vecka om jag får tjänsten eller inte.

Have a lovely sunday!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0