påkörning, Ullared o lussebullar

ja nu var de några dagar sen jag skrev här.
Såja...i fredags efter jag slutat jobba hämtade Kenny mej, så åkte vi o handla, sen skulle vi ner på stan o handla hem lite käk (orkade inte laga mat den dagen),
Kommer körandes på parkeringen på torget, då en person backar ut rätt in i vår bil!
Jaha ja...vi går ur o damen i fråga avrt som vi lite små skakis o undra ltie grann va som egentligen hänt.
Men alla va lugna, hennes bil fick ingen skada, då det nog var hennes drag som gått in i vår, så nu är där en fin stor jävla buckla på bakdörren o reva in i framdörren som även den är (dock lite mindre) till bucklad...
så ja, Kenny o damen bytte namn o nr osv, o så ska de båda ringa försäkringsbolagen imån o sen höras av till varran...

Ja, så var de med det!

Igår abrt det tidig morgon då svärmor hämtade oss 05.00 så åkte vi till Ullared =)
Som faktiskt blev bättre än vi trodde. =)
Handlades lite allt möjligt (ont i fötterna fick jag dock som fan! men inte en massa irritation, de slapp vi iaf =))
Ja, så vart vi inne på Sko-boo också, där Kenny hittade ett apr riktigt nice röda skor, sjukt fin röd färg e de! som han trodde jag gillade, o de gjorde ja förståss!
225 kr, inte farligt för skor! MEN, så var det en liiiten skavank på ena insidan av hälen (syns inte när man har dem på sej, bara man tittar noga när man håller i dem), så jag fråga om de hade andra av dem i min strlk, men näää...nästa fråga:får jag då reducerat pris? Javisst! 175 kr för de nice:iga skorna! härligt!

Sen var vi nog lite väl trötta på hemvägen när vi närmade oss Trelleborg igen, sjuka skratt attacker åt sjuka saker mest!

Så ringde de från jobb, krisigt o få tag i folk igen, så då har man jobabt o får betalt i övertid idag IGEn.
Men de ger nice pengar iaf =)

O nu har jag precis bakat lussebulalr! ska bli riktigt gott med de o lite glögg sen =)

Julsakerna är framme med ju! Inkl granen (a) haha =D

O KISS biljetterna köpta de med! =)

Ja, nu har jag nog fått skrivit de mesta som hänt de senaste dagarna iaf =)

Hoppas alla har en trevlig advent!

Hej hopp!






Kommentarer
Postat av: Mama

Det var värst vilken händelserik helg du/ni har haft! Du käkade väl en lussebulle åt mig med?!

2009-11-29 @ 22:31:38
Postat av: Veronica

ja visst! här händer de grejjer vettu!

2009-11-30 @ 09:42:12
URL: http://brightasever.blogg.se/
Postat av: Denise

Tackar tackar, den satt riktigt bra med.. =)

Låter som att du haft fullt upp i helgen =) Mysigt när julsakerna kommer fram, nu saknas bara jul-ledigheten, haha.. =)

2009-11-30 @ 12:53:18
URL: http://denssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0