OFF

Uscha ja vad trött jag är idag, alldeles matt....
Vilken dag på jobb.
Imån med sen ledig helgen =)

Idag har chefen även kallat 8 st av de sökande till intervju på jobb( + mej då =) )
haha tyckte att va fan känner ni mej itne efter 2 år?? meeen så är det med rutiner, så ska intervjuas på mån =)

Jag vet inte riktigt vad jag känner för tjänsten nu..ja att jag vill ha den är ju helt klart, jag tror på mej sj o har självförtroendet med mej med, MEN har en känsla av att säääkerligen kommer där va nån av de andra som på ett eller annat sätt ha mer kompetens än mej ändå, skulle itne förvåna mej! så ja, hoppas inte för mkt så blir man kanske inte riktigt lika besviken =)

Nu ska jag försöka titta på skor o ha till min nya klänning på julfesten =)
Om jag orkar trött som jag är. =)

Chao!




Kommentarer
Postat av: Denise

Usch jag känner av vaccineringen idag. Har fruktansvärt ont i armen, har knappt kunnat sova! En grym huvudvärk som inte försvinner och illamående.. =/.. Men men det kan det vara värt, bara man slipper influensan så.. =)

Hoppas du hittade några skor som passade den underbara klänningen! =)

2009-11-13 @ 08:15:36
URL: http://denssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0