Kliiii!!

Har jobbat hela helgen nnu, 06.45-16.45, hade dock en del timmar i flexen så gick tidigare i lör. men så på sön fick jag iställe stanna kvar o jobba över till 20.00 =S
ah så jag var trött igår när jag kom hem från jbob allt.
Tattueringen kliar som bara fan nu, så den läker bra då =) haha

idag har vi härligt solsken igen med, aldrig fel de =)
Funderar på o städa lite grann o börja plocka fram julpynt här nu i dagarna jag är eldig =D
sen i helgen blir de ju ullared med kenny svärmor o en vän till henne =)
Ska bli kul, samtigigt olidligt förmodligen, lönehlegs lördag innan jul på ullared, med alla ha galna tanter som intetar hänsyn till nån annan än sej sj!
haha nästan dödsdömt de där haha
men men, jag ska nog överleva de med =)

Hoppas alla haft en bra helg o ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey babe! Mamma o Annelie var i ullared i söndags o då var det helt tjockt med folk, det värsta hon varit med om, och då hade inte ens lönen kommit. Så.....LYCKA TILL! =)

2009-11-24 @ 10:38:13
Postat av: Veronica

SV: antar de e min tant linda förstås =) haha i belive you! kommer bli rent galen där förmodligen =)

2009-11-24 @ 11:00:30
URL: http://brightasever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0