Förbannade skit

Ahhhh!!! jag blir sååå trött!
Hade fått tid på med.mot (jag är ju diabetiker) den 22 okt för länge sen, ringde 2-3 veckor innan o ändrade tiden, för jag visste jag inte kunde den dagen, tjejen ja prata med gav mej ny tid 12 nov....fick igår hem en faktura på 300 för uteblivet besök 22 okt!!!
Va faaaan va min tanke direkt.
Ringen nr som står på fakturan, de va inte dem jag skulle prata med, fick ett nytt nr o ringa till, de va inte inne...
Så, ringde igen nu på morgonen, o hon kollar, då kan hon inte se att jag har tiden den 12 nov ens!!
VA FAAAAN i större reaktion kom då från mej...
Ja, fick nr till med. mot som jag nu då ska ringa för o se vad fan som hänt där, men de öppnar inte förrens 9. så fick skriva av mej lite snabbt här innan...

Ska försöka bege mej ner till lyftet sen med (sjuk gymnast) för min handled...
ahhhhhhh


hoppas alla har en lööwly day annars.

Kommentarer
Postat av: Denise

Ja snön är mysig om den lägger sig som den gör uppåt landet men inte här nere i skåne, det blir bara massa slask och jag hatar det! Men jag längtar till julen sen när den är över så kan det snabbt bli sommar..=)

2009-11-05 @ 09:51:56
URL: http://denssan.blogg.se/
Postat av: Denise

Jag älskar också alla levande ljus, får ett visst lugn av det. Julen tycker jag är helt underbar, träffa nära och kära och äta gott.. =).. Tyvärr tycker inte min Marcus om julen alls, men jag försöker lära honom.. =)

2009-11-06 @ 08:21:47
URL: http://denssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0