blod, regn o födelsedag

Ja har varit på lab. idag nu o tagit ett gäng prover, eftersom jag ska till min diabetes läkare nästa vecka. mindre kul o göra när man ska gå fastande, så hungrig med huvudvärk som tusan när man kom hem!

Regnar gör de, o kallt som tusan är det med, hade tyckt de va roligare med riktig vinterkyla o snö då!

morgon fyller min baby år med =) hela 24.
men så jobbar jag kväll imån, så han ska få sina presenter ikväll iställe =)
hihihi he´s gonna be sooo happy!;)

Ja, mäklren var här o värderade lägenheten igår med (vi ska inte sälja, bara värderad för kenny ska byta bank o lägga om lånen)
Så, vi köpte den för 620.000 o har renoverat, så hon värderade den nu till 790.000, o sa att priserna kommer troligtvis gå upp mer innom ett halvår igen.
Men ändå, klar uppgång i priset för vår del till förtjänst redan då ju! =D

Ja, nu börjar jag sakna min tant Linda med.
Nu va de minsann länge sen vi träffades, i sommras senast.
o ännu mer länge sen vi träffades o va ute o prtade själva! ohh ja, de vet jag inte när vi gjorde senast...måste vart nån gång innan hon fick Alicia så de är väl några år sen haha, fan va tiden går fort!
Men,men, vi ska nog få tid för varran förr eller senare! =D

Hugs & kisses


En gammal, gammal bild på min baby haha så söt o oskylldig han ser ut här! =)


Jag o min tant i sommras på Vetlanda Cruisingen

Kommentarer
Postat av: Kenny

Hahaha den kvällen var skitkul med Linda och Knota och Jimmy :D

2009-11-11 @ 17:36:50
Postat av: Veronica

haha i know!

2009-11-11 @ 19:31:26
URL: http://brightasever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0