Pour Some Sugar On Me

Jepp, Def Leppard som spelar här idag, rukbriken till synes =)

Har inte skrivit något här nu på några dagar, har jobbat 11.30-21.30 fre- mån så mest varit på jobb o vart trött sen.

Så, Hardcore Superstar i Tors var riktigt bra!
Glatt överaskade blev vi att Dia Psalma var förband, me like!=)


O hardcore Superstar har jag alltid tyckt är sjukt bra live, o jag vet inte hur de gick till men fan att de va nog ÄNNU bättre denna gång!







Jepp de var en härlig afton de!

På fredagen sen när jag gick till jobb i solskenet som ju var, kände jag bara hur sjukt glad jag var, på riktigt bra humör!=D
Har hållt i sej större delen av helgen, så har gått o smittat runt på alla med de =)

Hoppas alla andra haft en bra helg med!
Snart är de jul!=D


Kommentarer
Postat av: Mama

Do you really want more sugar....aren´t you sweet enough?!?!

2009-12-16 @ 17:28:49
Postat av: Veronica

SV: haha ja så kan man också se de =) men de klart jag redan är de! =D

2009-12-16 @ 17:47:01
URL: http://brightasever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0